måndag 16 januari 2012

Hårfas

Jag är inne i en ond fas när det gäller håret. Jag kan inte bestämma mig. Bara fixa slingor och låta det växa, eller klippa lite (mycket!). Det går liksom inte att förklara hur jobbigt jag tycker att det är. Och när jag väl har bestämt mig måste jag ju hitta ett ställe att gå till och klippa mig hos. Om jag nu ska klippa mig. Så är jag där igen. Ska jag, eller inte? Om jag kommer fram till att det ska vara långt, då blir det antagligen mest bara hästsvans, precis som idag. Det är ju så tråkigt att man kolavippar.

Jag gillar inte världsliga problem.

4 kommentarer:

Miriam sa...

Inte för att skryta, men jag tror min frilla liknar den högra. Eller?

F. Timeus sa...

Vill inte heller skryta, men min är som den i mitten - fast mörkare.

S sa...

Miriam: Är det att skryta? Nä! Men den påminner nog om din faktiskt. Men på den sidan vi inte ser TROR jag att det är kortare än på dig. Not sure. Ni är snygga båda två! Du är min håridol för tillfället!

F. Timeus: nu var det ett tag sedan vi sågs, men du borde nog anmäla dig till Guinness Rekordbok för hårväxt gone turbo om du redan har sånt dör hår. Sen är jag avundsjuk på dig också, om du har det där håret! So you better not!

Philip sa...

Miriam: Kan fylla i att Sandra ville klippa sig efter att vi träffat dig sist.