fredag 17 oktober 2008

Fast Forward

Jag har denna vecka känt att jobbet har känts okej. Jag har till och med gjort framsteg i mina arbetsuppgifter. Jag har tänkt extra hårt och därmed lyckats uppnå resultat! Känns makalöst bra. Sådana dagar är såå sköna och idag är en sådan dag.

Det gör att jag inte känner att jag vill gå hem tidigare (alltså, man vill väl alltid gå hem tidigt, men...) och det gör även att tiden går mycket fortare. Med det inte sagt att jag nu kan en massa saker och känner mig kung på jobbet. Åh nej! Still a rookie...

2 kommentarer:

ElviraElmira sa...

När ska man känna att det är ok mst varje dag? Hur länge ska det ta innan man känner att Ok, jag kan det här, jag kan slappna av och må lite bra... Jag håller på att tappa hopp här... Men jag vet, dom där speciella dagarna är fina, när man känner att man kan.

S sa...

e: det tar tid! Jisses, jag har ju jobbat där bra länge nu och borde börja prestera. Är rädd att måndag blir raka motsatsen.

Har hört att man ska ge jobbet tid, ca 1,5 år... Det är sjukt länge att känna sig blåst!