onsdag 1 oktober 2008

Sjuk? Frisk? Normal?

Jag har drabbats av födotorka. Jag tycker inte att någonting smakar någonting. Från stora karlakarl-portioner äter jag mesiga små tuggor innan jag är mätt. Trots dödsplågor i magsäcken innan lunch.

Jag har försökt med nyttigt (?) godis för att få i mig någonting, men efter tre godisar mår jag illa. (Iofs inte helt fel...). Mackor funkar lika dåligt det.

Men när jag inte äter blir jag jättetrött och känner att jag verkligen verkligen behöver få i mig något. När jag försöker komma på vad jag är sugen på blir jag äcklad av varje tanke. Jag vill inget annat än att få tillbaka min aptit! Jag älskar ju mat i alla dess former.

Himmel. Låt detta gå över snart! Chips är ju det jag lever för!

2 kommentarer:

RoggA sa...

Kanske någon slags celldelning som har startat. och kanske blir ni tre inom en snar framtid?!?

S sa...

Rogga: Så är det bestämt INTE!!!

Hade iofs varit skönt, för då hade jag haft ett svar och inte mått dåligt över konsten att inte kunna äta normalt.