onsdag 8 oktober 2008

Före/Efter

Ja, så här såg det ut igår kl 08:59:03:

Så här såg det ut igår kl 09:00:28

Vill man se mer kan man besöka www.spotify.com. När man sett den rafflande videon som presenteras i pratbubblan på startsidan önskar man med största sannolikhet att man hade haft en invite. Nu är ju det riktiga livet något helt annat och alla har inte kunnat få sig en invite. Vill man dock få tag på en är det bara att berätta varför man är i behov av en.

Ja, det va väl bara det. Just det! Glöm inte emailadressen.

12 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
S sa...

lisa: nu finns en i din mailbox! Glöm inte att kolla skräpboxen också. Ibland hamnar den där!

S sa...

lisa: tog även bort ditt inlägg, förstår om du inte vill ha din mailadress liggandes här!

Anonym sa...

åhå tack på mkt

Samuel sa...

det roligaste är att dina tidsangivelser inte stämmer överens med klockan du har på datorn.

S sa...

samuel: Även om jag gjorde en prt sc 08.58 så kan det väl ha sett ut som på bilden den tid jag angivit? Eller?

Samuel sa...

Jo visst så är det fullt möjligt. men eftersom du hade exakta tidsangivelser är det kul att dom inte stämmer med klockan på datorn.

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
S sa...

Lisa: Tyvärr så kan jag nog inte fixa fler inviter. Eftersom att jag har varit Beta-testare i ett bra tag, något år, så fick jag automatiskt ett antal inviter när Spotify lanserades. Sorry!

Ella, ja! Vi know eachother. Norrlänningar som lämnat norrland för stora staden!

Anonym sa...

Åå det var synd! Du har inte tips på någon annan man kan fråga?
Och ta gärna bort inlägget!
/lisa

S sa...

Lisa: Jag har inget bra tips så här direkt. Men googla sönder internet efter spotify invites!

Glömde ta bort inlägget, sorry. Men nu är det borta!