onsdag 22 oktober 2008

Finns inget slut på eländet.

Där på kvällen efter det här inlägget var världen fortfarande inte så jätte mycket positiv. Alla "saker" som behövs för att kunna köra en korrekt beredskap fanns inte på min jobbdator. För att vara ärlig sov jag som en kratta i natt, skit skraj för att någon skulle ringa och be mig jobba. Det har aldrig hänt förut, så just därför borde det ha hänt i natt. Men det gick bra.

Annars hade jag behövt ringa någon kollega mitt i natten och berätta att jag inte kunde jobba Då hade ingen blivit glad och jag hade typ fått säga upp mig idag.

Fortfarande är inte min nya dator helt okej. Massor kvar att installera och konfigurera. Det har gått ytterligare en dag till spillo. När det gäller inlärning.

1 kommentar:

Robin Hood sa...

Ödet fick mig hit och såg - en troende till!

Kram
Janne