måndag 27 oktober 2008

The Pink Ribbon

Har du inte köpt ett rosa band är det högtid att göra det! Finns lite här och där och kostar typ ingenting. Det går ju att köpa ett och sen inte ha det på sig heller, om det av någon konstig anledning skulle kännas konstigt att bära ett rosa band för 20 kronor på något av de plagg som skyler kroppsdelarna. Om jag inte minns helt fel så avslutas kampanjen sista oktober.

Jag har till och med turen att få besöka Rosa Bandet Galan som går av stapeln i Globen imorron, tisdag. Gratis! Jag råkade vinna två biljetter här på jobbet! Trodde att spam hade nått arbetsdatorns inbox. Men nej, nej. Jag förärades med biljetter och en goodie-bag från arbetsgivaren! Nu återstår bara att se vad som finns i den! Är det förresten det senaste? Goodie-bags. Hör man inte hur larvigt namnet är? Säg överraskningspåse istället.

Förresten, borde jag klä mig i rosa? I såna fall är jag några steg bakom, jag hinner inte köpa nåt rosa...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag höll också på att få en biljett men så blev det inte.. Hoppas det blir kul!