söndag 16 november 2008

Idag

Idag började jag dagen genom att vakna och känna att jag drömt en dum dröm om spindlar. Glad över att äntligen få vakna klämde jag i mig en snabb frulle. Efter den snabba frullen tog jag the tvärbanan train till svettkliniken, det vill säga gymet, för att som alltid bli högröd i ansiktet.

En dusch senare satt jag återigen på the tvärbanan train för att återförenas med norrländska, kramgoa, vänner över en manlig portion med tacos på Åhléns förträffliga restaurang. Efter födointaget önskade jag att Åhléns även hyrde ut vilorum, men icke det.

Sen spontaninhandlades minst tre julklappar, bara så där! Sjukt nöjd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag trodde till en början att du skrivit detta idag!! Att du tränade innan jobbet! Fast söndagmorgon var ju också bra! Många !!