lördag 22 november 2008

Lars-Göran Nordström

Alltså, här slog jag på TVn för att få lite sällskap i morgonkylan som sprider sig i Barbies lägenhet. Tydligen har jag sådan precision att jag lyckas trycka igång dumburken precis när Lars G Nordström ska bli intervjuad på TV4 morgon angående den lön jag skrev om tidigare i veckan.

Jag tycker att han skötte sig riktigt riktigt bra i intervjun! jag fick en helt annan bild av de pengar som skulle vara hans månadslön, även om jag fortfarande tycker att det är en helt horribel summa pengar som den mannen får i lön varje månad. Men det värsta och bästa av allt, karln avslutar intervjun med att säga att jag han ska jobba gratis under den tid han ska arbeta med fusionen av Posten. Han vill ju inte verka girig! Hoppsan.

Goda nyheter direkt vid uppvaknandet. Magiskt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi har snö!!

S sa...

fia: det var nästan så kallt i lägenheten att man väntade sig ett snöfall. Helt galet!