tisdag 11 november 2008

Julklappstips?

Jag får varje år, eller oftare, den där enormt tjocka katalogen LaRedoute och varje år är det en plåga att ta sig igenom den. Jag tänker att det ska bli kul, men det är ju så vansinnigt mycket i den! Men det finns EN tradition när den dimper ner. Det är att se om dessa trosor finns kvar.
Och dom finns ALLTID med. Jag har lite olika teorier kring detta, för jag tycker att det är helt jätte märkligt att de finns kvar år efter år. Antingen lyckas de aldrig göra slut på sitt lager och chansar på att i år, då kanske lyckan vänder. En annan teori är att det är en av deras bästsäljare och därför finns de kvar, år efter år. Den teorin får mig att vilja veta VEM som köper dom. Jag skulle vilja intervjua konsumenten och fråga om de verkligen tycker att de är sköna?!

De finns även i vitt och rött kan tilläggas. Säljs i två-pack och kostar 99 kr.

4 kommentarer:

Marcus sa...

Men oj. Vad är tanken med dessa? Är det tänkt att vara en inbyggd långkalsongvariant eller är tanken att det ska vara sexigt att bära dessa? Eller är det bara att de är sköna? Det kanske de är.

Kan du inte beställa och prova?

S sa...

marcus: Jag har ingen aning!?? Det är det märkligaste plagg (?) jag någonsin skådat. Jag förstår inte hur de ska kunna vara sköna, med tanke på att de är öppna. Sexigheten är väl upp till var och en att bedöma, men i min värld -nää, inte det minsta.

Kanske borde jag konsumenttesta, men det känns väldigt obehagligt.

Samuel sa...

finns den i herr storlekar?

S sa...

samuel: jag tror inte att den finns i specifika herrstorlekar, men den största storleken som finns att köpa är 52.

Vilket precis fick mig att må lite dåligt pga den inre bilden som skapades av en kvinna in need av storlek 52 med den där tudelade tygbiten kring livet...

Va du sugen på en tvåpack annars?