tisdag 16 december 2008

Hoppsan.

Som vanligt slutade det med att jag gjorde något annat än att göra det jag tänkt -att packa. Jag slog in några julklappar istället!

Om det finns något som jag verkligen skulle kunna ägna all min tid i världen åt, förutom möjligen framtida barn, så är det att slå in paket. Det är HUR KUL SOM HELST! Dessvärre känns det inte som att det finns någon större framtid inom det. Öppna eget inom paketinslagning känns inte som något som inbringar en lagom månadslön.

Förresten, på TV visar dom Titanic. Varför då?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag packade istället för att slå in mina julklappar. Kan betyda att det inte blir så fina paket i år. Undra vad som var bättre.

S sa...

fia: jag skjuter på allt. Och imorron måste jag visst jobba till fem, hur ska jag då hinna med någonting?? På torsdagkväll får vi besök. Sen är det fredag. Herregud, var tar tiden vägen?!