tisdag 2 december 2008

Om två månader och 5 dagar.

Då blir jag fru.

Det är ingen hemlis längre. Jag har varit tyst om detta länge nog nu. En utvald skara har vetat en längre tid. Vissa har vetat kort tid, några mellanlänge (om det nu finns nåt sånt ord??!). Det är i alla fall officiellt nu. 7:e februari, då smäller det.

Ikväll har vi träffat personen som ska viga oss. Det känns hur bra som helst! Bara en sån sak som att han har obligatoriska träffar med de han ska viga tycker jag känns sunt. Att han som pastor dessutom kan kännas avslappnad och inte inrutad , eller svart eller vit känns makalöst bra. Han har mitt förtroende och jag kommer känna mig väldigt trygg när jag står där framme och ska lova evig trohet till min blivande make.

Det här känns bra! Riktigt bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt!

S sa...

Viktoria: Jamenvisst!!! Lyckoruset går i vågor!!