lördag 6 december 2008

Humoristiskt!

Ikväll har vi varit på Södra Teatern och fått oss lite underhållning! Klungan bjöd på "Det är vi som är hemgiften". Vi bjöd tillbaka genom att le och dö av skratt om vartannat.

De måste vara helt korkade och sjukt genialiska på samma gång. Det finns ingen normal människa som skulle kunna skriva ett sådant manus. Det finns heller ingen normal människa som kan föra sig på scenen som dessa killar. Jag har skrattat och skrattat och skrattat ikväll. Efter ett tag börjar jag fundera på om jag skrattar åt dom eller åt att jag skrattar. Jag skrattade åt dom! När solfjäderdansen går av stapeln mot slutet av föreställningen vet jag inte om jag ska skratta eller bara gapa. Jag gör båda sakerna samtidigt. Det står fyra friska killar på scenen med varsin solfjäder och gör märkliga moves. Fyra fysiskt friska killar kanske jag borde skriva. För dom kan inte vara helt friska mentalt.

Sen vill jag inte äta Västerbottensost på länge heller!

Inga kommentarer: