söndag 21 december 2008

Semester.

Jag har visst tagit semester från allt! Flyttpackande, resande, matlagande, jobbande och bloggande. Det är så OTROLIGT skönt att bara få vara och inte behöva göra allt för ansträngande saker. Jag praktiserar absolut inte "Dagens tips" från 12:e november. Nu när jag vaknar på morgonen tänker jag: Åhå! Bara lördag. (Om det är en lördag alltså, annars kan jag ju börja känna mig lite lätt lurad). Det gör i alla fall att alla dagar känns lite längre, faktiskt.

Snart ska jag börja ge mig ut på kompisfikan också. Sånt som är så sjukt lyxigt. Att prata strunt över en kaffe med de man gillar att hänga med. Det ska jag se till att göra här i norrland. Men först ska jag göra lite bröllopsbestyr, hälsa på söta tanten i Bjästa och hämta hit mormor.

Dags att skapa knäck!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där låter som en alldeles underbar semester! Just som de ska vara tycker jag. Uppladdning av ett par allt för ofta urladdade batterier.

Vi har haft det lika bra här hemma. Rena rama lyxen! :)