tisdag 12 april 2011

Gaah!

Jag är i norrland i arbetssyfte. Men inte för att arbeta ihjäl mig. Nu blir det dock så att jag praktiserar på dagtid och gör mina vanliga kontorsgöromål på kvällarna. Självklart är det mycket som strular när man inte sitter in house och det kan ju förstöra en hel kväll. Att jag har världens sämsta tålamod gör inte saken bättre.

Internethäng hinner jag dock inte med. Så det får bli någon annan gång!

Kan dock säga att jag har det bra här uppe, även om jag känner att det är lite tjockt i kalendern när det kommer till arbete. Lite kuriosa: Igår fick jag träffa kommunalrådet. Utan att säga för mycket om just honom eller själva eventet, så har vi skakat hand.

2 kommentarer:

Omentjej sa...

Oj, låter spännande! Ha det så bra däruppe!!

S sa...

Omentjej: Tack! Jag har det super!