lördag 2 april 2011

Lite lättare

Har rensat och fixat i min garderob. Det är så skönt när det är gjort och det är så tråkigt medan man håller på!

Det är inte bara ordningen i sig som är bra nu, jag har även koll på vad jag har i garderoben. Och oavsett antalet t-shirtliknande föremål jag äger tycker jag att överdelar är något jag har alldeles för lite av. Antagligen för att många av dom inte platsar på jobbet? (Enligt mig).

På bilden ser det också ut som att jag var roligare när jag ostädad, eftersom färgerna var framme då. Det är falsk fakta!

2 kommentarer:

Omentjej sa...

Vika trosor är något av det mest eländigt trista man kan hålla på med, men jag håller med om att det är väldigt skönt att ha ordning i garderoben, jag har färgsorterat för att ha någon chans att veta vad jag har.

S sa...

Omentjej: Färgsorterat?! Herreminje! Det skulle jag aldrig orka. Iofs är det mesta svart i min garderob...så det vore ju hyfsat enkelt.