torsdag 21 april 2011

Jag blir så sugen!

Som jag skrev tidigare idag så håller vi på bygger en friggebod som vi, eller några andra gäster, ska sova i framöver när vi befinner oss på sommarstället några mil från Stockholm.

Jag och maken har fått ansvar för inredningen. Ikväll har jag därför lusläst Blocket på prylar. Bland annat sängar. Då hittade jag den här annonsen och jag blir så sugen att slå till! Vem vill inte få sängen med halv pris? Att den dessutom ser ut som en kungasäng, det vill väl ändå ingen missa. Härligt barockt på något vis.

Nu var jag i och för sig mest ute efter lite äldre grejer typ 50-tal, men det verkar som att jag får ta och tänka om. Jag ska tänka mer pastell, plysch och ruffigt.

4 kommentarer:

Kikkeli sa...

Men slå till! Det är väl en perfekt friggebodssäng, och dessutom till halv pris. Dett kan ju knappt bli bättre!

S sa...

Kikkeli: Eller hur! Då behöver man inte fundera över resten av möblemanget!

Omentjej sa...

Oj, vad pinsamt att den finns i min stad... men välkommen på en fika när ni hämtar den! ;)

S sa...

Omentjej: Med ett sånt erbjudande kanske jag måste slå till trots allt!