torsdag 28 april 2011

Spotify och meddelanden

Jag har sagt det förr!

Det är roligt att vara någon med ett rätt normalt namn och hinna registrera det som användarnamn i Spotify. Jag får så roliga meddelanden och sånger skickade till mig av misstag. Idag loggade jag in på Spotify och de tre sista låtarna som jag fått skickade till mig, i nämnd ordning, är:

1. I wanna fuck you - Snoop Dogg, Akon
2. Doggy Style - DJ Aligator
3. Never Gonna Happen - Lilly Allen

Hahaha! Hysteriskt roligt att de hamnade i den ordningen!

Nu ska jag skratta mig genom disken.

2 kommentarer:

Therese sa...

Fantastisk vardagshumor levererad direkt via skärmen, I like!

Omentjej sa...

Haha sånt roligt händer inte mig, fast på hotmail har jag fått en massa personliga fellevererade mail med konfirmationsbilder och allt möjligt.