söndag 20 november 2011

Nu är jag på andra sidan kaklet

Mitt jobbmaraton är över! Jag känner mig överkörd.

Jag har gjort dennaa typ av uppdrag fyra gånger nu i lite olika typer av roller och det har varit lika roligt varje gång. Förutom första gången, för då förstod jag inte ens vad det var jag gjorde. Förutom att jag värmde upp en stol. Jag var verkligen en newbie på jobbet.

Under den här typen av helger kör man så hårt att man inte hinner uppfatta att solen går ner. Man trycker godis och Ballerina tills man inte kan nå högre på sin sockerskala och man skrattar tills tårarna rinner för man är så fruktansvärt övertrött. Mitt i allt virrvarr är man även bestämd, stressad, fokuserad och lite förvirrad. Allt i en härlig kombo. Men jag har bestämt mig för att aldrig mer göra detta maraton. Det får vara nog nu. Såg även till att avsluta på topp, det har aldrig gått så bra för detta projekt!

Man kan även tänka att jag kanske tar sovmorgon imorgon. Men nähä då. Imorgon fortsätter vi från andra sidan kaklet, hela vägen in i mål. Men med normala arbetstider så långt det är möjligt.

Inga kommentarer: