fredag 26 september 2008

Imponerad!

Idag satt jag och grävde mig allt djupare ner i facebook. Ni vet gräva som i att klicka på en länk som tar en till en annan länk och den nya sidan har en länk, tillslut är man helt lost och får trycka på "home" för att få rätsida på det hela.

Då slog det mig. Jag är imponerad av de människor som på riktigt orkar fylla i alla fält under fliken Information. Exempelvis under intressen, där skriver de inte bara in att de gillar att åka båt, punkt. Nej då. Kilometerlånga intresselistor! Jag blir helt matt.

Eller de som är tokpräktiga och skriver att bibeln är deras favoritbok. Kilometervis med personlig information. Sen blir favoritboken bibeln. Alltså, nog måste det väl finnas någon annan bok som man kan nämna? Visst, bibeln är bibeln. Men nog är det väl lite väl att nämna den som favoritbok, eller? Nämner man bibeln som favorit får man faktiskt även nämna en till!

Inga kommentarer: