tisdag 8 juni 2010

Det ultimata upplägget

Jag åkte in till stan efter jobbet, för en föreläsning kring sociala media (jag skämtar inte, föreläsarens powerpointer hade den texten på sig och han envisades med att säga sociala media. Jag blev galen!).

Efter föreläsningen åkte jag hem. Där väntade en norrlänning som precis flyttat ner och hans fru som bott här i några månader redan. Plus maken då, såklart. Jag hittade dom i köket, som pizza-makers!

Norrlänningen tog med sig pizzadegen, maken handlade pålägget, norrlänningens fru kavlade degen och skjuts in i min mun!

Det upplägget går jag med på fler gånger! Mycket trevligt.

2 kommentarer:

Omentjej sa...

Åh haha, vi hade en punkt på senaste konferensen som hette så. Suck.

S sa...

Omentjej: Oj! Det lät som en konferens med floskler... Ändå bra timing av mig!