onsdag 30 juni 2010

Framtiden

Jag har kanske den roligaste hösten framför mig! Jag har kanske den mest hektiska hösten framför mig! Jag har kanske den mest lärorika hösten framför mig! Jag har kanske den mest oväntade hösten framför mig!

Innan hösten är här ska jag dessutom vikariera för min chef en vecka. Det i sig säger just ingenting. För det finns inga människor what so ever på kontoret under den veckan. Speciellt med tanke på att huset är i princip tomt redan nu. Så de beslut jag kan tänkas behöva ta är om jag ska ta en till kaffe eller inte. Alltså stora beslut.

Efter vikarierandet fortsätter min utmaning av skräckblandad förtjusning. Mest skräck faktiskt. Idag har jag suttit med dokument som ska ligga till grund för något. Effekthemtagningsrapporter. Jösses. Jag vet inte ens vad det är för siffror jag sitter och bollar med.

Det gick väldigt mycket snabbare än jag någonsin anat att ta mig dit jag är idag. Men det ordnar sig. Jag är ju trots allt bäst, som sagt!

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Klart du är bäst!! :)

S sa...

Viktoria: Japp! ;)