fredag 31 december 2010

2010

  1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Besökte Thailand.
  2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag avlägger aldrig några löften, så det går inte att bryta några.
  3. Fick någon du känner barn? Jajjemän!
  4. Dog någon som stod dig nära? Ja. Min söta lilla älskade mormor...
  5. Vilka länder besökte du? Thailand, Norge och England.
  6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011? En resa till New York. (Helst NU!)
  7. Vilket datum kommer du alltid att minnas? 7:e februari.
  8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? Att jag fått prova på så otroligt många olika saker på arbetsplatsen. Det har nog varit utvecklande om jag ser på det i backspegeln. Om än inte alltid roliga saker, så utvecklande!
  9. Vilket var ditt största misstag? Misstag kommer jag inte ihåg några.
  10. Vilket var ditt bästa inköp? Nya bilen. Kanske inte ekonomiskt, men det är känns fantastiskt varje gång man sätter sig i den.
  11. Vad spenderade du mest pengar på? Bilen.
  12. Vad gjorde dig riktigt glad? Att det blev riktigt vinter i Stockholm.
  13. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nä, inte vad jag kommer ihåg. Sjuk är jag hemskt sällan.
  14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010? Inga speciella. Jag kan inte se 2010 som ett musikår precis.
  15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år? Ganska lika skulle jag tro. Mer stressad över jobbet under sista halvan av året. Inte arbetsuppgifterna, utan vad jag vill med jobbet och var jag vill jobba och med vad lite mer exakt.
  16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? Sy. Kanske.
  17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på? Slösurfandet.
  18. Hur var din julafton? Fin. Det var släkt och det var mat. Fika och värme. Precis som det brukar vara.
  19. Blev du kär? Blev? Nä. Det är jag helat tiden.
  20. Vilket program har varit det bästa på tv? Oj. Jag tror att jag tittat ovanligt lite på TV under året som varit. Men jag har tittat på The good wife en hel del och det är ju bra...men bästa?
  21. Hatar du någon som du inte hatade förut? Nope.
  22. Vilken var den bästa boken du läst under året? Jag har knappt läst det här året känns det som. Men jag skulle kunna tipsa om Alex Schulmans Skynda att älska. Malin Sävstams När livet stannar tog också tag i hjärtat.
  23. Vilken var din största musikaliska upptäckt? -
  24. Önskade du dig något som du fick? Bröllopsresan blev av!
  25. Önskade du dig något som du inte fick? Jag vet inte vad jag önskat mig som inte fått.
  26. Vilken var årets bästa film? Åh nej. Jag kan inte sånt här.
  27. Vad gjorde du på din födelsedag? Dagen började med frukost på säng. Det gör det alltid. Sen kommer jag inte ihåg mer.
  28. Vilka var de bästa människorna som du träffade? Klyschigt. Men familjen.
  29. Hur skulle du beskriva din klädstil? Rätt så olika från dag till dag.
  30. Vad fick dig att må bra? Att ta dagarna som de kom och att lära känna nya arbetskamrater som verkligen livat upp huset!
  31. Vilken kändis var du mest sugen på? Say what?
  32. Vem saknade du? Mappa. Dom bor ju alldeles för långt bort. Det kände jag i jul.
  33. Vilken var din bästa månad? Ingen speciell.
  34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre? Säkert.
  35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? Jag ska försöka bli mer harmonisk med livet.

2 kommentarer:

Omentjej sa...

Åh vilken intressant lista. Jag knycker den, hoppas det är ok!

S sa...

Omentjej: Självklart! Den florerar överallt, så jag orkade inte länka till någon särskild som jag tog den ifrån.