torsdag 9 december 2010

Gårdagens dejt



Helt oväntat drog maken iväg mig till Hammarbybacken för att åka utför. Hur roligt som helst! Jag har inte åkt slalom på säkert 15 år om inte mer. Sist jag åkte utför var nog årsskriftet 2002/2003 i Sälen. Då i form av snowboard.

Jag överlevde gårdagen, trots att mina täckbyxor fanns hos mamma och pappa. Jag höll på att skämmas ihjäl när jag förstod att jag skulle åka utför med jeans på mig! Men jag överlevde och tillslut kunde jag även släppa tanken på att jag åkte i jeans.

Mycket lyckat!

5 kommentarer:

Therese sa...

Åh, galet kul!

S sa...

Therese: Galet är ordet!

Miriam sa...

Haha, så otippat härligt!

Frk S. sa...

Ha! Det fick mig att minnas Åre...

S sa...

Miriam: Verkligen!!

Frk S.: Jag tänkte också den tanken ett par gånger under de timmar vi var där. Försökte förtränga dem, men icket!