söndag 5 december 2010

Awards

Ivana var på semester. Sen kom hon tillbaka. Hon kom tillbaka med råge, det bara sprutade ut inlägg! Där bland inläggen fanns två awards i en -till bland annat mig! Med ord som "Ännu en klok människa vars blogg är som en gott och blandat påse. Det är omöjligt att tröttna." TACK!

Spelregler för Cherry on top award:
1. Tacka den person du fick den av.
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3. Dela tre saker som du gillar, med dina läsare.
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse

Tre saker som jag verkligen gillar:

1. Lakrits.
2. Sol och värme.
3. Kaffe.


Spelreglerna för Beautiful blogger-awarden går ut på att lista sju saker om sig själv och skicka uppgiften vidare till andra bloggare. Jag gör som Ivana (eftersom jag inte har någon egen vilja) och slår ihop awardsen.

Sju saker om mig själv
. (Vaddå? Finns det saker ni inte vet om mig by now?)

1. Läser för tillfället Att älska som en porrstjärna, av Jenna Jameson. Jag har kommit 25 sidor in i boken.
2. Har lagt på mig sju kilo sedan jag flyttat ner till huvudstaden.
3. Mina fingrar är ganska gröna, de flesta blommor mår bra hos mig.
4. Började bloggen 21:a januari 2008.
5. Gillar inte att få paket. Eller kanske snarare att alla människor ska titta på när man öppnar dom. Då är jag hellre utan.
6. Ger min man en chokladkalender varje jul.
7. Längtar till jullovet och norrlandsresan!

Jag passar dessa vidare till: Fröken Solsken, Fördelar med att vara vuxen, Marcus, Fredrik och Om en tjej.

5 kommentarer:

Omentjej sa...

Åh tack, vad glad jag blir! Kram!

F. Timeus sa...

Det går ju inte att fråga om det är jag som är Fredrik, ellr hur?

S sa...

Omentjej: Varsågod! Kram back at ya'!

Fredrik: Oh, it's you alright!

F. Timeus sa...

Allvarligt?! Så ärofyllt! skulle gjort en glad gubbe om jag kunnat men du kanske fattar ändå? Tack! Lilla jag alltså...
TACK!

S sa...

Fredrik: Varsågod!