tisdag 28 december 2010

Nu är det många med magen i vädret!

Bland de bloggar jag läser mest varje dag har vi massor av graviditeter på gång. Vissa är nära due date, andra har ett tag kvar. Men så roligt för världen och barnvagnsförsäljare!! Och för oss som får läsa om alla spännande äventyr.

J som skriver på bloggen Världen enligt J.
Miriam som författar Fördelar med att vara vuxen.
Ivana som förvandlade sin blog till en gravidblogg!
Linda med rappa sina fantastiska inlägg på Lindas [B]loggbok.
Clara som de flesta känner till som UnderbaraClara.
Emma som ganska nyligen kom med det glada beskedet på sin blogg Om en tjej.

Ja, sen är det en par tre stycken på jobbet också. Hur ska jag kunna hålla reda på alla förlossningsdatum och hurra till höger och vänster när dna-arven ser dagens ljus? Ni får helt enkelt hojta till!!

4 kommentarer:

Miriam sa...

Var så säker att det kommer att hojtas! Sen behöver du inte vara orolig, du brukar ju vara en kanonbra komma-ihåg-att-hurra-person!

S sa...

Miriam: Oj, det var stora ord. Men jag ska försöka komma ihåg hurra:andet! Och det känns BRA att du hojtar till!

Omentjej sa...

Haha, precis det här inlägget har jag tänkt skriva länge, så nu gör jag slag i saken. =)

S sa...

Omentjej: Gör't!