måndag 20 december 2010

Norrland

Vilket ställe!

Massor av snö. Det har snöat i min hemstad sedan torsdag. Jag har dock inte varit här mer än några timmar.

Jag lever och mår bra. Käkar lakris och jobbar (lite i alla fall...)

I torsdags, när vi började bila upp hit var det nåt alldeles vansinnigt dåligt bilföre. Snörök, oplogat, halkigt, mera snö, bilar som krockat och lastbilar i diket. För oss gick det jättebra, men jag körde mest 80 km/h. Snittfarten skulle jag säga blev 85 km/h. Det är lite drygt när man ska färdas 80 mil. Men det gick jättebra!

Nu ska jag skärpa till mig och skriva mer frekvent. Men det har varit begravning och sedan släkthäng på makens sida. Supermysig helg, trots begravningen. Den var så fin..

1 kommentar:

Omentjej sa...

Åh vad det låter bra, trots begravningen. Men även såna är bra om de är fina och värdiga, så man får chans att ta adjö.
Ha det alla tiders där uppe i norr! Kram!