onsdag 3 juni 2009

Idag är dagen

Jag har väntat med spänning på vilka sommarpratare det bjuds på på P1 i sommar sedan sista sommarprataren förra året!

Idag släpptes startfältet och jag kan nog inte rangordna vilken jag tycker är intressantast. Det blir en bra P1-sommar, helt klart. De jag ABSOLUT ska lyssna på är i alla fall:

  • Ingvar Kamprad
  • Günter Graffenberger
  • Laila Bagge
  • Schulman
  • Petra Mede
  • Morgan Alling

Jag slutar där...det finns flera. Nu är det bara att vänta till den 20:e juni. Sen så!

3 kommentarer:

Viktoria sa...

Äntligen!

Sommarpratandet är sommarens höjdpunkt näst efter semestern. Förra årets favorit var Olle. :)

S sa...

Viktoria: Jamen JA! Äntligen är rätt ord.

Har du läst Olles bok? Den är bra.

Viktoria sa...

Nej har inte läst den än men gillar att ha den kvar till de lata dagar som väntar.