onsdag 24 juni 2009

Wow!!

Jag har fått en utmärkelse av sötaste Emma! Tack tack tack! Det är första gången det händer, så jag tar åt mig. Självklart vill jag skicka denna vidare, vilket är jättesvårt. Jag skulle vilja ge denna utmärkelse till min granne och hennes blogg "Liv i Stockholm" för att hon är så charmig. Bloggen uppdateras inte jätteofta, men när den gör det är till min stora glädje! Sen har vi den tjej som blev min första regelbundna läsare, utanför min privata krets -Totoria! Du är en grym tjej i en manlig värld, tjejen! Ponder är den tredje. Du är en riktig kämpe du och dessutom en räddare i nöden.

Men alla andra som är här och läser är också värda en utmärkelse!

6 kommentarer:

Viktoria sa...

Oj!

Så glad jag bli! :) Tacka!!

Jag läser din blogg i stort sett varje dag och tänker samma sak om dig. Du är verkligen en grym tjej!

Viktoria sa...

Tackar ska det naturligtvis stå! :)

Ponder sa...

Men... hur kunde jag missat utmärkelsen när jag var här tidigare?? Får väl skylla på post-gyn förvirring eller något...

Tack så väldigt mycket för utmärkelsen och de fina orden, jag blev jätte glad. Och att vara räddare i sko-nöden, det är inte illa det! (Jag antar att det är det du syftar på, för något annat sätt har jag väl inte räddat dig på?)

Att jag gillar din blogg hoppas jag du vet - annars skulle jag inte hänga här så ofta och envisas med att skriva en massa kommentarer!

S sa...

Viktoria: Så bra!

Ponder: Även den bäste kan missa!? Skonöden var precis vad jag syftade på.

fia sa...

Åhå, jag säger då det. Tack och bock. När vädret inte orkar vara lika fint längre ger jag bloggen ett nytt försök säger vi. Hoppas det dröjer till september eller nåt, med kylan alltså!!

S sa...

fia: Oktober.