tisdag 1 december 2009

10 saker

Tio saker som ni (kanske) inte visste om mig.
  1. Mina ögon är ofantligt känsliga när det kommer till att hacka lök. Det gör ONT i ögonen, samtidigt som det rinner tårar i överflöd. Till och med purjolök är jobbigt.
  2. Fick punka på bilen, körandes på en amerikansk highway en gång och blev erbjuden hjälp av en medelålders man i röd sportbil och leopardbyxor.
  3. Total avsaknad av kroppslig koordination.
  4. Har tillsammans med min syster ett eget vokabulär med ord man ABSOLUT INTE under några omständigheter får använda sig av. Exempelvis kan man inte säga att ett sår är såsigt eller att något kan ligga och gotta till sig. Om man säger det kräks jag.
  5. Älskar listor!
  6. Brukar försöka att stå upp och jobba, 50% av arbetstiden.
  7. MoDoit in i benmärgen.
  8. Jobbar med systemintegration, som är stekhett på arbetsmarknaden.
  9. Har besökt länderna: Norge, Danmark, Tyskland, Estland, Spanien (+ Kanarieöarna), Tjeckien, USA, Kina, Grekland och Finland.
  10. Älskar att slå in paket och skulle gärna öppna eget inom detta, men ännu har jag inte kommit på den perfekta affärsmodellen.

Inga kommentarer: