måndag 29 mars 2010

Huu...

Sämsta räkningsmånaden på lääänge. Kvartalsräkningar och bilreparationer. Huvva. Dessutom eländigt många, vilket betyder eländigt många ocr-nummer. Vad är det för fel på dessa nummer man måste knappa in? Jag kommer aldrig att förstå varför det inte går att förenkla det där systemet. Aldrig.

Jag kommer även att ta upp det hundra gånger till, så länge jag bloggar. Det spelar ingen roll att det inte förändrar saken.

Jahapp. Då är det bara att ta fram pärmarna och sätta in rätt papper bakom rätt flik!

4 kommentarer:

Marcus sa...

Det finns pennor som kan läsa in text till kompjuttern. En sådan kan underlätta.

S sa...

Marcus: Vaddå? En sån som man har i butiker, typ? Eller en sån översättningspenna?

Omentjej sa...

Jag kommer heller aldrif acceptera det. Det är delvis därför jag aldrig betalar räkningar i tid, för det är så illa drygt och trist. :D

Marcus sa...

En sådan: http://www.pixmania.se/se/se/579592/art/iris/scanner-penna-irispen-exp.html