måndag 9 juni 2008

Extremt jobbig helg

Nationaldagshelgen ska tydligen ha varit den lyckligaste helgen på hela året för oss svenskar. Det kan jag varken dementera eller bekräfta. Kan bara säga att min var lyckad och något bland det lugnaste jag varit med om. En fotosession från helgens strapatser, bortkopplad från it-världen, stressen, storstadspulsen och till viss mån civilisationen följer:

kvällssolen.

grilltillbehören. kom med gästen.

en av 14.

nyvaxat vrålåk.

icke vaxat vrålåk. med pigg förare.

gästen. lugnet. gräset.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det var tungt.

Anonym sa...

Vad är det för jätte tjustigt plagg jag tror mig skymta på dig i kvällssolen? :)

S sa...

hanna: Ellos, min vän. Ellos. Eller förresten. Josefssons, Josefssons. Det är nästan så att man skämmes när man erkänner var man shoppar!

Skapelsen är ett linne med en massa färger, som jag är helt förälskad i! Artikelnummer: 544-1514.