torsdag 26 juni 2008

Tacksamma är vad ni ska vara gott folk!

Här sitter jag och jobbar över (inget som egentligen stör mig) för ER skull!

Jag blir yrare och yrare i huvudet, men det känns fint att nå ut till den stora massan. På grund av virrigheten tar jag en paus och bloggar en smula. Tänkte berätta vad jag gör, för att ni ska få era varor i butiken till rätt pris och på rätt plats. Ni ska bara veta hur noga allt är uträknat!

Först fyller jag i olika värden på fem olika ställen, sen klickar jag på Find. En finfin lista blir resultatet. Den är olika lång beroende på parametrarna. Sen, sen väljer jag sista sidan på listan, eftersom man bara kan få fram 20 poster på varje sida. Väljer posten som är längst ner på listan. Det är viktigt att jag arbetar på kinesiskt vis. Bakifrån och längst ner, till längstfram och först på listan. Arbetet jag gör är:

Klickar på en länk - scrollar med musscrollern - klickar på en länk - liten musscroll - klickar på resubmit - klickar på en länk - kollar noga så att jag har fått en tvåa istället för en etta på en viss plats i det som visas - klickar på find och sen börjar det om. Detta har jag på förmiddagen utfört 75+94 gånger. Nu har jag 125 såna här rundor kvar, av ytterligare 268.

Ja, jag börjar känna mig sjukt dum i huvudet. Minst sagt snurrig. Men, jag gör det för Er skull! (Absolut inte för att jag själv skulle behöva få lön eller mat eller har ett arbete att sköta).

Inga kommentarer: