tisdag 24 juni 2008

Tänk...

så lite man vet och känner till här i världen!?! Som tur är finns det bloggar och flitiga bloggare som gärna delar med sig av det de känner till och jag är snabb att snappa upp!

Den här gången hade jag inte någon som helst aning om att det fanns något som heter Swedish Hasbeens och att de säljer de schysstaste träskor jag sett. Mamma hade såna när hon jobbade natt på sjukhuset i en svensk stad för flera herrarns år sedan. Då tyckte jag inte alls att de va speciellt vackra. Här om morgonen när jag stod och väntade på pendeln kom jag att tänka på just de vita träskorna mamma hade, men sen försvann de ur minnet igen.

Som tur är läser jag hyfsat frekvent en blogg som skrivs av en tjej med koll! Det resulterade i ett inköp av dessa:

Nu är det bara att gå omkring och längta tills de befinner sig på ICA Supermarket i Årsta och jag kan gå och hämta ut dom!!

2 kommentarer:

systerpetra sa...

Sådan mor, sådan dotter...!!!

S sa...

petra: jamenvisst!