måndag 2 juni 2008

Jettabra bil.

Jag (Vi) har gått och blivit med bil! En Jetta -82:a, 8800 mil. Den går under namnet Pärlan. Det var Pärlan som tog oss ner till Stockholm igen, efter en helt magisk helg i norrland. Jag gillar norrland.

Jag hade önskat att hinna med fler träffar där uppe, men på något vis bara försvinner tiden. Jag som skulle bli bjuden på Ben & Jerrys och allt! Men jag hoppas att jag har alla tänkta visiter öppna, för nästa tillfälle?!

Det ryktas även om kompisar som väntar tillökning -Grattis till ER!! Jag ska ta och höra av mig snart..!

Medan andra skaffar barn har jag mognat så pass att jag skaffat min första riktiga bil. Med riktiga menar jag att den står på mig. Som tur är, är vi två som delar på bensinkostnaden!

2 kommentarer:

RoggA sa...

Ja, det är ju bra att ni är två som delar på Bensinen, för den har ju blivit dubbelt så dyr snart.

S sa...

rogga: I know! Horribelt. Eller, dubbelt så dyr mot vad?? Kommer ihåg när den gick upp till 10 kronor/litern. Då protesterades det hej vilt. Nu suckar folk och betalar...