fredag 13 juni 2008

Känslan just nu

För tillfället är jag ARG! Har försökt fixa två lite större komplicerade saker på arbetet nu i två dagar. Jag faller på målsnöret och det gör mig allt annat än lycklig, glad och lätt i hjärtat. Jag borde ha dessa på mig för tillfället:

Men nu har jag inte det. Så det är bara att bita ihop och försöka lösa problemet: "java.lang.NullPointerException". För den som inte är insatt är detta ett brett problem och det kan finnas många lösningar på problemet. Om man har tur. För mig är det ett svart mörker. Finns INGET att gå på.

Men snart är det helg och då blir jag glad igen!


1 kommentar:

RoggA sa...

Verkar som du peka på någonting som inte finns. dvs, den variabel du försöker använda finns inte. mest troligt är den inte initierad. Svårt att ge några specifika exempel.