fredag 24 juli 2009

Ringa chefen på semestern...

Det känns så där... Det tar emot, men jag har inte fått hela min lön som jag räknat med. Jag har ingen lust att vänta i en månad till innan jag får den heller.

Någon tf för henne finns inte, som kan attestera beredskapsrapporter och inte tillåter lönekontoret mig att skicka in mina rapporter heller. Nej, de ska komma från chefen. Jag förstår det, men blir samtidigt irriterad över denna onödiga byråkrati som råder på min arbetsplats. Just ingenting går att lösa på ett smidigt vis där.

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Är det fel så är det ju fel! Då borde det inte vara något problem att fixa det kan man tycka.

Vi har väl tur hos oss. Vi är 22 och jag fikar med den som sköter lönerna var och varannan dag. Smidigt.

S sa...

Viktoria: Vi är hur många fler som helst... Jag tror att lönepersonalen finns i en annan stad till och med.