fredag 24 juli 2009

Jag är nog inte riktigt frisk ändå

Vi kan inte lyssna på Spotify på jobbet och inte heller på webradio -allt är blockerat. Bara The Voice går igenom och jag blir trött på dem efter ett tag. Jag förstår heller inte riktigt vitsen med att blockera allt. Vi sitter i stora kontorslandskap och en vanlig radio kan man ju drömma om... Att lyssna på enbart musik en hel dag tror jag skulle göra mig knasig. Jag gillar pratet mellan musiken.

Eftersom detta är min arbetssituation har jag lyssnat på sommarpratarna som en tok i sommar! Igår lyssnade jag på Malin Sävstam. Tillslut blev det så jobbigt att jag började gråta. Självklart ville jag inte visa det för mina kollegor, så jag fick så lov att lämna skrivbordet och gå och snyta mig. Nu måste jag läsa hennes bok också. Så får jag skämma ut mig på pendeln ännu en gång.

Kan jag inte bara sluta böla åt allt någon gång?

Inga kommentarer: