onsdag 23 juli 2008

Besatt.

Jag gillar inte grejjen att vara beroende av saker. Jag vill tro att jag inte är beroende av någonting, men om jag skulle tänka efter lite mer noggrannt, då skulle jag nog kunna säga att jag är beroende av en hel del saker. Dessvärre. Därför tänker jag inte efter och hoppas att jag är ganska oberoende trots allt.

För tillfället är jag "bara" besatt av P1 och sommarpratarna. Jag kom igång ganska sent med de där pratarna, så jag har en del att ta igen. Hittills har jag fått lyssna till:

  • Linda Olsson (Från förra året i och för sig)
  • Amelia Adamo
  • Peter Wallenberg
  • Jana Söderberg
  • Olle Carlsson
  • Isabella Lövin
  • Tina Nordström
  • Antonia Ax:son Johnson
  • Yrsa Walldén
  • Mattias Klum
  • Dolph Lundgren
  • Robyn Carlsson

Just NU lyssnar jag på Ayesha Quraishi. Också ett program från 2007 som Linda Olsson. Tänker inte ge mig på att recensera det jag lyssnat på. Det som förvånar mig mest av allt är att alla är intressanta!

Alla har verkligen något att berätta. Det är ju helt makalöst. Tack gode Gud för podradion!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ett bra jobb!
Hörde för övrigt att Jonas från Skansen skulle vara bra.

S sa...

fia: Jag har aldrig riktigt gillat Jonas från Skansen. Inte ens som barn. Men jag är beredd att ge det en chans.

Sen skulle jag vilja tillägga att det är bara bra på jobbet i en vecka till.