onsdag 2 juli 2008

Gäster med gester!

Fick ett infall att bjuda över en vän på middag! Hon hade inte orkat fixa något att äta och jag var i full gång. Så varför inte?! Jag var i alla fall i full gång i hjärnan och psykiskt mycket inställd på att göra mat. Efter två dagars besök, i rad, vid ÅrstaGrillen kände jag att det var dags att fixa egen middag. Deras hamburgare i all ära!

Senare ikväll kommer kära sambon hem, vi har inte setts sen...söndag. Vi går om varandra hela tiden. Det blir skoj att hinna prata lite också!

Plus att vi får mer besök! Återbesök. En norrlänning som mellanlandar på väg mot Roskilde. Hoppas han packar ner mig i sin väska innan han åker iväg. Då slipper jag ha jour veckan ut och dessutom får jag ha roligt i helgen!

Nu kom besöket, maten är klar. Dags att äta!!


Förresten, vad hände med programmet Gäster med gester??

Inga kommentarer: