måndag 21 juli 2008

What's wrong?

Ibland känns något bara fel. Vad något är har jag ingen aning om. Men något kan få mig ur balans rätt rejält.

Hur ska jag komma på vad något egentligen är? Kanske behöver jag bara vara ledig några dagar. Kanske behöver jag byta jobb. Kanske måste jag bara sova mer. Kanske behöver jag göra något helt galet.

Är trött på någonting, men kan för mitt liv inte komma på vad det är, eller varför det är så? Jag har försökt att tänka, förstå och hitta vad som är fel. Men jag kan inte komma på något. Det är ganska frustrerande. Ibland glöms känslan bort. Ibland är den tillbaka. Då börjar jag fundera...jag får ganska dåliga svar från mig själv. Fast jag vet heller inte vad jag ska ställa för frågor, eller till vem, ändå. I våras kan jag slå vad om att jag tänkte att det var sommaren som saknades. Nu är det ju sommar. Är det hösten som saknas nu då? Eller är det bara några minuter extra per natt i sömn? Eller är det något helt annat?

7 kommentarer:

Anonym sa...

kan vara att du saknar att förlora mot mig i badminton?

S sa...

fia: ja, kanske? men idag ska du få stryk igen. Dessutom ska vi öva på "heeeeela armen och en snärt med handleden"! Blir väl roligt!

Unknown sa...

Jag tror att det är badmintonen du saknar!

Anonym sa...

det där med hela armen känns svårt, tror jag börjar med handleden. Men att ge dig stryk ska jag satsa på iaf. Det är för övrigt sjukt varmt ute!

S sa...

Ni kan drömma om att ge mig stryk. Visst saknar jag badmintonen vissa dagar, men jag tror att det är något annat också.

Unknown sa...

Jag kommer ge dig stryk den här gången, Sandra. Så är det bara.

Unknown sa...

... och jag tror det är en ledig vecka på en sandig strand i Grekland eller liknande du saknar.