onsdag 30 juli 2008

Jahapp.

Här sitter jag och sitter. I en alldeles tyst och tom lägenhet. Tillsammans med mitt sockerberoende. Det är härligt det!

Sambon crunchar och besökarna har begett sig iväg upp till norrland. Så vad gör man? Jo, man hittar tid att blogga på. Men sen har jag även köpt senaste numret av Plaza Interiör i hopp om att hitta något spännande. Även om jag bor i andra hand och hyr 80% av möblerna så kan man ju kanske hitta en schysst kudde för tusen spänn att sukta efter. Men jag skulle aldrig köpa den där kudden! Men sukta är jag bra på.

På tal om besöket så var jag i behov av precis det besöket. Mor och far är bra att träffa med jämna mellanrum när jag inte har lyxen att bo i samma stad som dem längre. Slutet av maj är alldeles för länge sedan. Snart får vi ses igen! Det blir helt makalöst bra det. Inte bara att träffa dem igen, utan att få åka till hemmaplan samtidigt. Snart, mycket snart. Ska bara stå ut lite mer än en vecka. Sen så!

Inga kommentarer: