måndag 12 oktober 2009

Familjehelgen

Först fyllde mamma år! Då fick hon tårta. Den uppmärksamme kan se att ljusen är felstavade...
I present fick hon en dag på spa med sina döttrar!

Vi fick massage under olika tider, så jag tog den första tiden. När dom andra sedan fick sin massage passade jag på att ta en tur på löpbandet. Det var ett tag sedan jag och springskorna såg varandra. Kolla utsikten!

Frukt och blåbärsvatten från frukt- och vattenbaren.

På lördag köade vi till Chokladmässan på Nordiska Muséet.


Sen har vi ätit oss igenom hela helgen. Lördag = Fondueboden.

Ja, det var väl ungefär det. Plus renovering. Pappan hjälpte mannen med listsättning när vi av det kvinnliga köket gick på tur på stan.

4 kommentarer:

fia sa...

Ni var ute! Vad fint!
Galet vilken kö!
Foundueboden, den bästa!

S sa...

fia: Ja! På taket av det där huset utan fönster.. Kön var HELT sjuk. Men det gick faktiskt snabbt. Fondueboden skulle kunna bli mitt stammishak. Dom är ju toktrevliga dom som jobbar där!

Ponder sa...

Hur var chokladmässan? I DN dissade dom den lite för att det var så dåligt med gratis smakprover.
Den där Fondueboden måste jag bara testa någon gång, jag blir sjuk sugen när jag tittar på bilden.

S sa...

Ponder: Mässan var bra, men nu har jag gjort det där. Så då behöver jag inte gå dit nästa år, eller något annat år för den delen.

Fondueboden måste upp på listan!