söndag 18 oktober 2009

Senaste böckerna



Båda var bra!

Jag bord inte uttala mig om böcker har jag kommit på. Det är inte min grej. Men Jonas Gardell kan skriva, det kan han. Det är så djupt tragiskt allt i den där boken. Huvva. Men lättläst och läsvärd. Helt klart.

Marilyn Manson är numera en annan människa i mina ögon. Han har blivit lite mer av ett geni och innan jag läste boken tyckte jag att personen bakom Marilyn Manson var helt galen och idiotisk. Nu efteråt tycker jag också att han är helt knasig, men på ett annat plan. Mina tankar om karln har till viss del förändrats. Men skruvad är han. Jag tycker att man ska läsa det.

3 kommentarer:

fia sa...

Jag kämpar på med min engelska. Det jag är sämst på är att ta mig för att läsa, då är det ju svårt att komma nån vart..

S sa...

fia: Men den är väl bra??!!

fia sa...

Nu har den faktiskt blivit det, jag har inte kommit så många sidor och hinner nästan glömma bort handlingen mellan varje gång. Men nu känner jag att det blir bra!