torsdag 29 oktober 2009

Jag sökte ju ett jobb

För en och en halv vecka sedan var jag som bekant på en arbetsintervju. Han skulle återkommit till mig i slutet på förra veckan, men ack nej. Tyst som i graven.

Därför tog jag tjuren vid hornen och mailade personen i fråga går och undrade om jag hamnat mellan stolarna eller om han tänkt återkomma snart. Svaret var att han skulle återkomma snart. Först skulle han bara stämma av med min eventuella framtida arbetsgivare. Vilket är en bra grej att göra om man arbetar som rekryterare.

Men jag har fortfarande VÄÄLDIGT små förhoppningar om det där jobbet. Istället ska jag idag maila min projektledare om en eventuell tjänst. Ja, vi får väl se hur det går med det!

2 kommentarer:

Ivana sa...

Jag kommer ändå hålla tummarna riktigt hårt för dig!

S sa...

Ivana: Tack!