måndag 5 oktober 2009

Vecka 41

Måndag: Vaknar och åker till jobbet. Väl där ska jag gladeligen lämna ifrån mig beredskapstelefonen! Trollar hit svärfar efter kl 17 för att fixa garderoben i hallen.

Tisdag: Förhoppningsvis vaknar jag. Jobbar till kl 17. Åker och försöker hitta mig ett par bikinitrosor. Var hittar man det så här års?? Sen: Hem å städa!

Onsdag: Vaknar nog inte helt och hållet, men åker till jobbet ändå. Efter jobbet åker jag hem och röjer lite, antar jag. Sen åker jag till flygplatsen och hämtar mamman och pappan!!

Torsdag: Denna jobbveckas fredag! Pallrar mig iväg till jobbet, glad i hågen över att veckan snart är över. Mammans födelsedag -tårta!?!?

Fredag: Ledig, såå ledig. Vaknar, hittar mamman, pappan och systern i lägenheten. Sen åker systern, mamman och jag på spa här i stan och får oss massage och ett häng i fruktbaren. Sen blir det nog thai-mat på kvällen.

Lördag: Vaknar och äter frukost med hela min älskade familj! Sen får vi se vad det blir av dagen, förutom att fira systern på alla vis andra examen. Fondueboden gissar jag på!

Söndag: Den som lever får se!

2 kommentarer:

Omentjej sa...

Härligt, vilken ljuvlig helg du har framför dig! Jag beställde bikini idag, men du hinner kanske inte få hem ngt innan fredag...

S sa...

Emma: Ja, visst har jag!