söndag 29 augusti 2010

Ivana!

aka. La signora Inter. Hur känns det när du hör att Zlatan går tillbaka till Italien, men inte till Inter? För någon åsikt har du bergis. Jag har följt debatten på jobbet, på TV, genom radio, löpsedlar, ja på alla möjliga vis och så fort jag hör någon säga något om italiensk fotboll kommer tanken på dig alltid upp!

Så vad säger du? Säger du som Birro, eller har du kanske en egen åsikt. Ja, du har nog en egen åsikt, om jag tror rätt.

Jag är bara glad, så länge Zlatan är glad. För är Zlatan glad blir det glad fotboll och förhoppningsvis får vi se glädjen sprida sig på fotbollsplanen redan på fredag.

/S.

2 kommentarer:

F. Timeus sa...

Zlatan är Zlatan. Och jag håller med, är Zlatan glad så är jag glad. Som min kompis sa idag om Pep: "Det räcker inte att bara klä sig snyggt, man måste kunna coacha också." Och klä sig snyggt, det kan Guardiola.
Men på fredag åker fintröjan på. Den gula. Och Leonard får ta på sig Zlatanpyjamasen...

S sa...

Fredrik: Pep är sjukt tjusig... Men som det verkar är han en ulv i fårakläder och det är ju inte tilltalande någonstans! Zlatanpyjamas låter strålande. Det ska jag fixa till eventuell avkomma!!