lördag 14 augusti 2010

Testar blogga med mobilen


(Ja, vi har tjock-TV...)

8 kommentarer:

Ivana sa...

Funkar finfint, med iPhone kan man göra det mesta! :) Skönt att fler har en tjock TV. Min otekniska make vägrar ett köp av ny TV så länge vår tjockis fungerar. Jag ska nog spilla lite kaffe snart. :)

Miriam sa...

Retro!

F. Timeus sa...

Som jag skrivit förut har vi två (2!) tjockTVar... Där har du retro så det räcker och blir över. Eller åtminstone mycket TV.

S sa...

Ivana: Vi har nog också kvar tjockTVn tills någon spillt kaffe över den. Å andra sidan är den så robust att jag inte tror att kaffe skulle göra någon skada...

Miriam: Att mobilblogga? ;)

Fredrik: Ja, du är alltid värst, du!

Ivana sa...

Haha men det är rätt så häftigt att ha en tv som tål det mesta. Det är bara det att jag älskar teknik och uppgraderingar. Det är inte alls så ekonomiskt med ny tv, iPhone, ljudsystem etc som man egentligen inte behöver men oj så kul! :)

S sa...

Ivana: Jättehäftigt?! Jag gillar också nya saker, men som sagt, ekonomiskt? Njae... Men snart ska det vara en ny på väggen!

Miriam sa...

Det är så 2000 att mobilblogga. Men vi medelålders har ju lite svårt att hänga med. Själv har jag inte kommit på det där med att surfa från mobilen, men sms-funktionen är bra. Visst ses vi snart? Skickar ett sms.

S sa...

Miriam: 2000 är ju faktiskt retro numera. Surfa med mobilen har jag börjat med i och med nya telefonen. Innan var det ju omöjligt! =)

Vi ses snart!!