torsdag 12 augusti 2010

Jag gick ut...

Hade tänkt att åka till ett närliggande köpcentrum och införskaffa nya bysthållare eftersom de jag har har tappat formen och färgen, plus att storleken känns så där...

Men då sprack himlen upp så jag bestämde mig för att skjuta på det projektet till en annan dag. Igen. Kanske ett annat år?! För det är verkligen ett projekt. Ett svettigt projekt.

När solen tittade fram bestämde jag mig för en lunch i gräset istället, så vi fixade sallad och knallade iväg. Maken traskade hem för att fortsätta arbeta. Jag stannade kvar på filten, vilt fäktandes med getingar. (Vad är det med dom i år??) Läser lite och träffar på diverse smådjur. Sen är allt skugga. Världens tjockaste dimma (hos många andra heter det säkert moln) på himlen. Så jag gick hem.

Då blev det såklart sol. Så nu går jag ut på balkongen!

Jag är hemskt ledsen för att jag åsamkat alla andra i Stockholmsområdet denna väderförvirring.

4 kommentarer:

Ivana sa...

Att köpa BH är som att köpa... ja jag hittar då inget som är lika jobbigt. Jag ryser bara jag tänker på det!

S sa...

Ivana: Nä, det är HEMSKT. Uschligt är ordet!

Ivana sa...

Tänk när man var yngre och tyckte att det räckte med att man visste om sin storlek. Oh no, för alla BH-ar har inte samma storlek och formerna är lika många som sandkorn på hela planeten. Nästa gång jag hittar en bra BH tänker jag köpa minst 10 st haha!

S sa...

Ivana: Jag gjorde nästan det sist. Hamstrade. Köpte iaf tre!

Men nu har min kropp bytt form och dom där tre plus resten är på sluttampen. Jag ska också köpa tio stycken nästa gång!