söndag 15 augusti 2010

Min man. Han kan han.

Jag har en duktig make. Han har jobbat hela sommaren, förutom EN vecka och två dagar. Ungefär varenda helg sedan juni dessutom. Det är heller inga kl 8-17 timmar som spenderas i hemmakontoret.

Den sammanhängande veckan han var ledig var under kajakturen. De två strödagarna han var ledig var vi i Oslo.

Det är duktigt gjort det!

Idag är finaldagen. Den vi jag har sett fram emot! Vad är det han har gjort då? Jo, det finns en webbutik som heter Suitopia som säljer skräddarsydda kostymer på internet. Maken har byggt om hela sajten och därmed även webbutik och databas och allt vad det är och idag lanserades alltihop. Han har gjort det bra. Mycket bra! Om man inte har sett originalsajten så gör det inget, för den nya är bara så mycket finare.

Tror vi ska fira med en pizza och kall Corona ikväll. Det blir finafisken!

6 kommentarer:

s&e sa...

Hurra! Vi är också glada att han färdig.

S sa...

s&e: And who are you? Granne?

Anonym sa...

jopp

S sa...

Anade det. Men namnet var bra konstigt..

Ponder sa...

Hurra för din make! Får han vara lite ledig nu?

S sa...

Ponder: Ledig? Hur stavas det, sa du?? Lite mindre jobb på helgerna förväntar jag mig iaf.