onsdag 20 februari 2008

En hamburgare senare

Dom gör riktigt goda hamburgare på mitt hotell!

Mitt hotell är ett SAS Radisson och är därför ganska så fint. Dom håller sig antagligen till nån fin standardiseringsmodell och har därför vissa kriterier som ska uppfyllas. Det visade sig att vi bor i den sämsta typen av rum: Deluxe. När man bor så dåligt, dår får man sina kalsonger vikta. Tydligen. Jag använder inte kalsonger, men kollegan gör det och han informerade glatt om städerskans aktiviteter... Min städerska bäddar sängen och byter ut mina handdukar, trots att jag inte lägger dom på golvet för att få dem utbytta. Dessutom har jag svårigheter att lämna sängen obäddad. I-landsproblem, jag vet.

Vi äter frukost för 24 euro/dag. Jag måste dock medge att jag kanske får i mig frukost för max 24 kronor per morgon. Det går inte att äta frukost. Det är för tidigt! Lagom till kursen börjar är jag sugen på frukost och då är det bara att vänta till klockan blir lunch. Då får vi oss mackor. RIKTIGT TRÅKIGA MACKOR. Dessutom har vi tillgång till en frikopplad Coca-Cola maskin.

Men nu ska jag göra en tidig kväll och sova. Utan att tipsa om bra YouTube-klipp!

Inga kommentarer: